20.01.2011

Peki ya Bob Fosse'nin hayatını kim çekecek?


Bu da bir hayli ilginç olacak bence. En azından potansiyel olarak. Bob Fosse benim kahramanlarımdan biridir kesinlikle. Çok anladığımı iddia edecek değilim ama bence koreografide çığır açmış insanlardan biridir. Sadece koreograf olarak değil, yönetmen olarak da çok önemlidir aslına bakarsanız. Sırf Cabaret bile yeter ama ben onun Lenny'sine de bayılırım. Bir kere Lenny Bruce da kahramanlarımdan biridir ve üstelik Dustin Hoffman'ın en iyi perfoprmanslarından birini verdiği filmdir Lenny. Siyah beyaz filmi ilk kez 14 - 15 yaşlarımda video günleri zamanında annemlerle izlemiştim. Sonra 1995 yılında Paris'te cafe-sinema tarzındaki bir mekanda bir kez daha izlediğimi anımsıyorum. Şİmdi düşünüyorum da hala DVD'si yoktur bende, garip. Ama Lenny Bruce'un stand-up DVD'leri var ki, çok değer veririm. Bob Fosse'ye dönecek olursam, All That Jazz'i de atlamamam lazım herhalde. Roy Scheider'in Bob Fosse'nin alter egosu rolünde harikalar yarattığı film bir başyapıttır sanırım. Şimdi gördüğüm kadarıyla Fosse'nin hayatı HBO için filme alınacak. Tam da HBO'luk bir iş aslında. THR'ın haberine göre, Sam Wasson'ın yakında piyasaya çıkacak Bye Bye Life: The Loves and Death of Bob Fosse adlı biyografiden uyarlanack filmi The Usual Suspects ve X-Men gibi filmlerin yönetmeni Bryan Singer çekecek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder