11.02.2011

Red Sonja nihayet geliyor mu?


Bizim gibi Conan'la büyüyenler için Red Sonja'nın özel bir anlamı var galiba. Gerçi kendimi çok da Conan'cı olarak görmem, sınıfta arkadaşlarımdan alıp ara sıra okurdum ama "hiç bir macerasını kaçırmam" tayfasından değildim. Arnold'un oynadığı filmi de seyretmiş ama fazla önemsememiştim doğrusu. 1980'lerin Red Sonja'sı Brigitte Nielsen'di hatırlarsanız. Heybetli cüssesiyle korku salan bir hali vardı. Rocky 4'te falan da oynamış, sonradan yavaş yavaş unutulmuştu. Red Sonja filmi de fazla heyecan yaratmamıştı zaten. En azından ben öyle hatırlıyorum. Şimdi yeni bir Red Sonja filmi geliyor. Aslında neredeyse 5 yıldır bir Red Sonja planı var ama bir türlü hayata geçememişti. Nihayet tünelin ucunda bir ışık göründü anlaşılan. Gelen haberler o yönde. Red Sonja'yı oynayacak aktris arayışları bir anda hızlandı ve bir isim öne çıktı bile: Amber Heard. Yeni kuşak güzellerden Heard daha önce bir kaç korku filminde baş göstermiş ve oyunculuğuyla değilse de tipiyle heyecan yaratmayı bilmişti. Red Sonja gibi acımasız bir amazonu oynayabilir mi, göreceğiz. Gerçi yönetmen koltuğunda oturacağı söylenen Simon West son derece sıradan bir teknisyendir ama belki izlenecek bir film çıkar ortaya.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder