25.04.2011

Kızı Jennifer Lawrence, anneyi Elizabeth Shue oynayacak


Bu haberin benim için anlam ve önemi tamamen başlıktaki iki ismin varlığından ibaret. Yani elbette Jennifer Lawrence ve Elizabeth Shue'nun başrollerini paylaşacağı korku filmi House At The End Of The Street birçokları için ( ben dahil muhtemelen ) önemli bir haber olabilir ama burada dikkatinizi asıl çekmek istediğim mevzu bambaşka. Şöyle ki, ilk kez Karate Kid filminde karşımıza çıkan Elizabeth Shue bizim kuşak için bir hayli önemli bir isimdir. Filmde Ralph Macchio'nun kız arkadaşı rolünü üstlenen ve birkaç yaş büyümüz olsa da fena halde hayranlığımızı kazanan Elizabeth Shue ilerleyen yıllarda Tom Cruise ile de kamera karşısına geçmiş ( Coctail ) ve popülerliğini alabildiğine artırmıştı. Ben şahsen onun Palmetto zamanlarını daha güzel bulurum. Gençlik yıllarımda benim favorim Sophie Marceau idi ve Elizabeth Shue sıralamada birkaç basamak arkadan gelirdi. Tabii Palmetto dönemi Elizabeth Shue her zaman ön sıralardadır. Doğrusunu söylemek gerekirse çok da başarılı bir oyuncu olduğunu söyleyemeceğim. Zaten kariyerinde de bir türlü istediği sıçramayı yapamadı. Bırakın Oscar'ı, bir Altın Küre'si bile yok. Şimdiyse anne rollerine çıkıyor bir zamanların güzel yıldızı. Gerçi kızını oynayan Jennifer Lawrence'ın yeri bir başka benim gözümde. Hem çok güzel, hem de çok yetenekli bir oyuncu Lawrence. Son dönemde en favori yıldız adaylarımdan biri kendisi. Mesele şu ki, Lawrence ile Shue'nun anne-kız oynayacağı haberine sevindim mi yoksa yaşlandığımı hatırlattığı için üzüldüm mü emin olamıyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder