3.10.2011

Son Durum: Django Unchained


Son birkaç haftadır Tarantino'nun yeni filmi Django Unchained ile ilgili haberlere rastlıyor ama fazla yüz vermiyordum. Nihayet bugün "yeter" dedim ve bunları topluca size aktarmaya karar verdim. Lütfen kesmeden sonra okuyunuz.


Efendim öncelikle adı daha önce başrol oyuncularından biri olarak anons edilen Kevin Costner filmden çekildi. Eylül ayının ortalarında kesinleşen bu durumun sebebiyse ünlü "scheduling conflicts", yani program çakışması. Başka bir filmde daha oynayan Costner iki çekim programını birbirine uyduramamış anlaşılan. Onun yerini alan isimse Kurt Russell oldu. Böylece filmin kötü adamı Ace Woody rolü Russell'a gitti. Bana sorarsanız iki isim de bir Tarantino filminde görmek isteyeceğim türden oyuncular, o yüzden ne çok üzüldüm, ne de havalara uçtum. Tabii şunu da hemen belirteyim, Russell henüz imzayı atmış değil, yani her an her şey değişebilir. Öte yandan Tarantino'nun daha önce Kill Bill Vol.2'de çalıştığı Laura Cayouette'nin de Django'da rol alacağı duyuruldu. Filmde henüz kimin oynayacağı belirlenmiş bir rol daha var, o da Django'nun karısı. Şimdiye kadar Christoph Waltz, Jamie Foxx, Leonardo DiCaprio gibi isimler kesinleşti ve filmin vizyon tarihi de 25 Aralık 2012 olarak belirlendi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder