19.02.2013

!f kırıntıları


Günlerdir elimden geldiğince !f'i takip etmeye çalışıyorum ve açıkçası Devamlılık Hatası'na yazacak zamanı da bulamıyorum. En azından bazı kırıntıları paylaşayım da çok uzak kalmayayım dedim. Öncelikle, tahmin edeceğiniz gibi yukarıdaki fotoğraf festivalin 2. günü Leos carax'ın Fransız Sarayı'nda basınla bir araya geldiği toplantı sonrasında çekildi. Kendisiyle birebir söyleşi yapamadım ama en azından bu fotoğrafı çektirdim.


Son iki gündür önce Dennis Coté, ardından da Jose Rivera ve Marianne Slot ile kısa söyleşiler yaptım. Bunların bir kısmı NTV Gece Gündüz'de yayınlandı ve yayınlanıyor. Sırada Miguel Gomes var, heyecanla bekliyorum. Uzun uzun yazamayacağım ama bir kaç kırıntı paylaşmak gerekirse, Marianne Slot şu sıralar halen montajı süren son Lars Von Trier filminini cannes'a yetişmeyeceğini ve ellerinde 7,5 saatlik bir film olduğunu söyledi. Tabii ki filmi kısaltmaya uğraşıyorlar, 4 montajcıyla birlikte. Slot harika bir film olduğunu Shia Laboeuf ve Charlotte Gainsbourg'un filmde müthiş olduklarını da ekledi. Bir başka ilginç nokta da Slot'un 25 yıl önce dağıtımcı olarak mesleğe atıldığı yıllarda ilk keşiflerinden birinin Yılmaz Güney oluşu.


Motorsiklet Günlükleri ve Yolda gibi filmlerin senaristi Jose Rivera ise şu sıralar Van Gogh'un hayatı üzeribne olan senaryosunu bitirmiş ve Ron Howard için bir dizi pilotu yazmaya koyulmuş. van Gogh filmini hangi yönetmenin çekeceği henüz belli değil ama Haneke ile çalışmak istediğini söylüyor. Van Gogh rolü için de aklında Michael Fassbender varmış. Ron Howard'ın dizisi ise Aztek uygarlığının İspanyol işgaslciler tarafından nasıl yok edildiği üzerine olacakmış. Şimdilik bu kadar. Dennis Cote röportajını ayrıca yayınlayacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder